НА ДП «ЗАВОД 410 ЦА» ДЛЯ ВИКОНАННЯ КАПРЕМОНТУ ПРИБУВ АН-32 ВПС БАНГЛАДЕШУ

Минулого тижня на ДП «ЗАВОД 410 ЦА» в рамках багаторічної співпраці прибув літак Ан-32 Народної Республіки Бангладеш. Повітряне судно прибуло в Україну для виконання капітального ремонту.

Про це з посиланням на прес-службу підприємства повідомляє Військовий навігатор України.

ДП “ЗАВОД 410 ЦА” успішно виконує роботи з відновлення авіаційної техніки для Народної Республіки Бангладеш з 1971 року.

За якісне та вчасне виконання капітального ремонту літака Ан-32 в 2017 році від імені Військово-повітряних сил Народної Республіки Бангладеш Пан М. Мазхарул Іслам передав Генеральному директору Ганькевичу В.В. та всьому колективу заводу найщирішу і найглибшу вдячність. Також і Віце-Президент Flite Industries Pte Ltd. Махбуб Алам висловив в листі на ім’я Генерального директора ДП «ЗАВОД 410 ЦА» Ганькевича В.В. подяку за високу оцінку якості капітального ремонту літака Ан-32 Військово-Повітряних Сил Народної Республіки Бангладеш та відзначив добру організацію роботи колективу при виконанні робіт на літаку.

 

180402 an 32

 

Нагадаємо, що проект модернізації Ан-32, а також програми з ремонту бойових літаків та вертольотів були обговорені керівництвом ДК «Укроборонпром» з Головою делегації Збройних сил Республіки Бангладеш паном Наімом Насаном в рамках участі Концерну в спеціалізованій авіакосмічній виставці AeroIndia-017.

 

180402 an 32 2

ВПС Республіки Бангладеш володіє 3 Ан-32.

Як повідомляла раніше прес-служба державного концерну “Укроборонпром”, 25 січня Україна відкрила в Народній Республіці Бангладеш сервісний центр з ремонту гелікоптерів M1-8/М1-17.

Раніше відзначались активні дії Російської Федерації по витсненню України з ринку авіаремонту. Зокрема, директор державного підприємства державної госпрозрахункової зовнішньоторговельної та інвестиційної фірми (ДГЗІФ) “Укрінмаш” Сергій Слюсаренко раніше наголошував на такому: “Російська сторона останнім часом вдається до тактики, коли, наприклад, напередодні тендерів завалює потенційних замовників листами з вимогою виключити українські підприємства з переліку учасників. Бо, мовляв, лише Росія має право ремонтувати чи модернізувати радянську техніку. Деякі країни піддаються на такий шантаж. А це шкодить нашим економічним інтересам, бо ремонт авіаційної техніки – як гелікоптерів, так і літаків – на потужностях наших авіаремонтних підприємств – суттєва складова доходів для України. Саме тому з українського боку потрібні консолідовані дії дипломатичних, військових та торгових представництв у роботі з нашими закордонними партнерами, аби доводити необгрунтованість таких дій та вимог Росії”.