КУДИ КРОКУЄ РОЗВИТОК НАЗЕМНИХ РОБОТИЗОВАНИХ КОМПЛЕКСІВ

Компанія Textron Systems, розробник пілотованих та безпілотних військових наземних транспортних засобів спільно з Kodiak Robotics, фірмою, що займається технологіями безпілотного керування, розпочали роботи зі створення вдосконаленого автономного військового наземного транспортного засобу, призначеного для безпілотних операцій.

Спеціально створений безпілотний військовий автомобіль, прототип компанії Textron Systems буде інтегрований з автономною системою Kodiak, відомою як Kodiak Driver. Ця інтеграція є розвитком впровадження технології Kodiak в автомобіль, спроектований без присутності водія-людини.

Основна технологія нової військової машини запозичена з автономних вантажівок далекого прямування Kodiak, що пройшли випробування на відстані понад 4 мільйони кілометрів у реальних умовах. Автомобіль буде оснащений Kodiak DefensePods, адаптацією модульних модулів SensorPods Kodiak, призначених для використання у військових цілях.

DefensePods є попередньо відкаліброваними, попередньо зібраними апаратними корпусами, в яких розміщені датчики для автономного водіння, що дозволяє замінювати їх менш ніж за 10 хвилин без спеціальної підготовки.

Textron Systems має досвід проектування, розробки та виробництва систем військової наземної техніки. Партнерство з Kodiak спрямоване на інтеграцію передових автономних технологій до безпілотних військових систем наземних транспортних засобів, підвищуючи їх функціональність, адаптованість, надійність і міцність. Завдяки інтеграції автомобіля з програмним забезпеченням автономності Kodiak на базі штучного інтелекту та модульними пристроями DefensePods ця співпраця сприяє створенню готової до виконання завдань автономної системи.

На сьогоднішній день Textron Systems надав низку наземних безпілотних транспортних засобів (UGV), які можуть стати платформою нового прототипу. Наприклад, Ripsaw M5 — модель, відома своєю швидкістю, мобільністю та модульною конструкцією. Він може бути оснащений різним бойовим навантаженням, у тому числі автоматичними протитанковими гарматами середнього класу і пусковими установками протитанкових керованих ракет Javelin.

M5 оснащений дизель-гібридною електричною силовою установкою. Він підтримує багатодоменні завдання, такі як розвідка, спостереження, розвідка та пряма бойова підтримка, чому сприяє його відкрита архітектура, що поєднує такі технології, як система ситуаційної обізнаності Teledyne FLIR на 360 градусів.

Крім того, Textron Systems пропонує RS2, менший за розміром UGV, призначений для високої мобільності та універсальності у суворих умовах. RS2 оснащений гібридним дизель-електричним приводом і може переміщатися важкопрохідною місцевістю, одночасно інтегруючи різні пакети завдань, такі як протидія саморобним вибуховим пристроям і протидія безпілотним авіаційним системам.

Поделиться публикацией