ЗАПУСК У СЕРІЙНЕ ВИРОБНИЦТВО РАКЕТНОГО КАТЕРА «ЛАНЬ-ЛК» У 2021 Р. Є ОБҐРУНТОВАНОЮ ТА НОРМАЛЬНОЮ ПЕРСПЕКТИВОЮ — МІНОБОРОНИ

Запуск у серійне виробництво нового 64-метрового ракетного катера «Лань-ЛК» (розробки ЗАТ «Завод «Кузня на Рибальському»), повною водотоннажністю 640 тонн і швидкістю 40 вузлів катера «Лань-ЛК» у 2021 р. «є обґрунтованою та нормальною перспективою» переоснащення ВМСУ.

Про це Інформаційне агентство «Оборонно-промисловий кур’єр» повідомив представник Міноборони на умовах анонімності.

За його словами, головним аргументом є розробка під такий катер ДККБ «Луч» вітчизняних крилатих ракет (передбачено озброєння 8 ПКР «Нептун» кожного з 4 катерів майбутньої серії).

Коментуючи застереження керівництва ВМСУ, що катер хоча й не вийшов зі свого класу, надто важкий, та «на добрих 200 тонн важчий за необхідну платформу під ракетне озброєння, а це дуже великі ресурси», генерал зазначив, що Україні потрібна така платформа, в тому числі, на перспективу, «оскільки сьогодні в Україні немає де будувати корвет».

Співбесідник чітко висловився і щодо попередньої розробки ракетного катеру – проекту миколаївського Дослідно-проектного центру кораблебудування» (КП «ДПЦК»).  побудови 54-метрового ракетного катера «Лань» водотоннажністю 420 тонн і максимальною швидкістю 32 вузли, — це на сьогодні та перспективне завтра вже «застарілий проект фактично радянських часів», хоча й свого часу реалізовувався у В’єтнамі (з 2012 року – «ОПК») та став основою в’єтнамського артилерійського катера проекту ТТ400ТР.

Він також поінформував, що нині вже фактично 60% кораблів ВМСУ «потрібно списувати».