В КИЄВІ ПРОВЕЛИ ВИПРОБУВАННЯ ШВИДКІСНОГО КАТЕРУ ДЛЯ ДПСУ

Київська компанія UMS Marine, 16 листопада, спустила на воду чергову модифікацію малого прикордонного катера проекту UMS-1000, що відмінно показав себе в Морській охороні.

Про це повідомляє ukrmilitary з посиланням на сайт sudostroy.com.

11,4-метрові патрульні катери типу UMS-1000 давно користуються визнанням українських прикордонників. З початком війни з’явилася їх нова модифікація, довжиною 13,5 м, головною особливістю якої стали водометні рушії замість гвинтів, що приводяться в дію двома дизелями потужністю по 435 к.с.

Довідка. 15 листопада 2016 року в Маріуполі Голова ДПСУ Віктор Назаренко передав загону Морської охорони катер серії UMS-1000, побудований UMS Marine в кооперації з суднобудівним заводом «Ленінська Кузня». Він є розвитком серії 11,4-метрових малих катерів типу UMS PATROL, що розвивають швидкість повного ходу до 40 вузлів.

Нещодавно перед компанію UMS Marine було поставлене завдання оптимізувати швидкісні характеристики водометного варіанту катеру UMS-1000.

На катері також встановлений дизель-генератор FisherPanda потужністю 8 КВт для забезпечення роботи агрегатів та систем в найбільш напруженому режимі при вимкнених головних двигунах з резервом потужності не менше 20%.Особливістю нового 13,5-метрового прикордонного «перехоплювача» з заводським позначенням «PC 12 M-2» став змінений пропульсивний комплекс. Встановлено мотори більшої потужності – два Volvo Penta D8-600 з двоконтурною системою охолодження, потужністю по 600 к.с., і два водомети Rolls-Royce FF310 з реверсивно-рульовими пристроями для забезпечення руху катера вперед і назад, а також керування ним.

Випробування почалися 16 листопада відразу після спуску на воду і їх результати перевершили всі очікування – при обережному прогнозі «понад 40 вузлів», катер вже впевнено показав швидкість у 45,5 вузлів, і розробники кажуть що це межа.

патрульний катер UMS 1000 нова модифікаціяЗа свідченням одного з учасників випробувань, новий катер, навіть у порівнянні з аж ніяк не гучними попередніми UMS-1000, виявився дуже тихим: навіть на швидкості 45,5 вуз, при 100% потужності (3000 об/хв), перебування на борту відповідає найвищим стандартам акустичного комфорту — це стало результатом використання системи упорскування common-rail на двигунах Volvo Penta D8-600.

Новий прикордонний «перехоплювач», вірогідно, незабаром відправиться на Азовське море, де його швидкісні характеристики будуть використані на повну.

Характеристики:

Катер призначений для несення служби в територіальному морі, охорони суден на рейдах портів, охорони державного кордону на ріках, озерах.

патрульний катер UMS 1000 нова модифікаціяМорехідні якості забезпечують його рух без обмежень при хвилюванні моря до 3-х балів. Осадка при повній водотоннажності не перевищує 0,77 м. При затопленні одного будь-якого відсіку забезпечується непотоплюваність катера. Матеріал корпусу — алюмінієво-магнієвий сплав. Також використано склопластикові конструкції для побудови рубки й інших елементів, не задіяних у загальну і місцеву міцність корпусу.

патрульний катер UMS 1000 нова модифікаціяДальність плавання катера є не меншою 500 км на економічному ходу. Пасажиромісткість катера складає 8 осіб (трьох членів екіпажу та п’яти пасажирів). Автономність по запасах прісної води та провізії для трьох осіб складає 2 доби.

У складі електрообладнання передбачені холодильник ISOTERM об’ємом 48 літрів та піч для розігріву їжі SAMSUNG 20 літрів. Забезпеченість катера прісною водою забезпечена з розрахунку 15 літрів на чоловіка на добу — на члена екіпажу і 3,5 літри на добу — на пасажира, а саме 125 літрів.

патрульний катер UMS 1000 нова модифікаціяКатер озброєний кулеметами типу ПКМБ – фундаменти для встановлення кулеметів розміщені в кокпіті по правому і лівому фальшбортах, на кормовій частині фальшборту на планширах, а також на даху кубрика перед люком.

патрульний катер UMS 1000 нова модифікація

На даху кубрика встановлений спеціальний станок для встановлення та застосування кулемета ПКМБ.

Станок обладнаний захисним щитом (клас захисту ПЗСА-4 за ДСТУ j 975-2000) та має надійну фіксацію кулемета по похідному.

Катер обладнаний радіолокаційною станцією з рідкокристалічним дисплеєм радіолокаційної станції SIMRAD 4G в комплекті з прийомоіндикатором системи GPS SIMRAD, електронним ехолотом у складі картплоттера SIMRAD NSS12.

Катер обладнаний системою Webasto для обігріву кубрика і рубки, а також обігріву скла лобових ілюмінаторів в ходовій рубці при низьких температурах навколишнього середовища, та системою BlueCool S13 для кондиціонування повітря кубрика і рубки для використання катера при високих температурах.