НВО “Практика”, яка входить до “Ліги оборонних підприємств”, завершує виготовлення дослідного зразка бронетранспортера (БТР) “Отаман” з колісною формулою 6х6 та до кінця 2019-го року мають розпочатися його заводські випробування.
Про це 29 серпня ц.р. повідомляє Український мілітарний портал з посиланням на інформацію озвучену начальником відділу розвитку “Практики” Вілковим Сергієм Олександровичем під час нещодавнього прес-туру на підприємство
Серед основних систем які залишилось реалізувати для бронетранспортера – це амфібійні рушії та кліматику машини, після чого “Отаман” вже буде готовий до встановлення бойового модуля.
Завдяки амфібійним рушіям машина матиме можливість здійснювати рух та маневри на плаву. Окрім них для стійкості та керованості на воді машину обладнано хвилерізом спеціальної конструкції:
Корпус “Отамана” броньований зі спеціальним протимінним захистом, через що бронетранспортер вище за радянські зразки БТР-70 та БТР-80.
Коробка передач автоматична марки Allison. Двигун дизельний марки Deutz потужністю 558 кінських сил, розташований у передній частині машини. Підвіска бронетранспортера незалежна з приводом на всі колеса.
В десантному відділенні базової версії бронетранспортера розміщується до 6 бійців у повній амуніції, які сидять один навпроти одного. На випадок підриву, спеціальні крісла частково гасять удар для військовослужбовців.
Кліматика включає в себе загальну систему внутрішньої вентиляції бойової машини, підігрів у холодну пору року та кондиціювання у спеку.
Короткі технічні характеристики БТР “Отаман”:
Повна вага: 22 тонни
Вантажопід’ємність: 5 тонн
Довжина: 7,2 метрів
Ширина: 2,9 метрів
Висота: 2,3 метри
Швидкість по шосе: 100 км/год
Швидкість на воді: 8 км/год
Протикульний захист класу: STANAG level 4
Протимінний захист: до 8 кг
На підприємстві також проробляють бронетранспортер як базу для інших спеціальних машин:
- машину вогневої підтримки
- самохідний міномет
- санітарний автомобіль
- штабний автомобіль
- інші варіанти
Розробка концепції бронетранспортера “Отаман” розпочалась у 2016-у році. Проте повноцінна розробка за два роки – у 2018-у і вже до кінця 2019-го очікується готовність дослідного зразка до заводських випробувань. Після яких очікується початок державних, що триватимуть впродовж декількох років за за спеціальною програмою.